Dienstag, 13. März 2007

kõik kõige paremas korras

Ma pole absoluutselt võimeline 3-5 minutilist teed tegema! puh, mis kogustes parkaineid mina ühtepuhku endasse kallan - juube! Tee, mida mina joon tükib nimelt ikka ja jälle kuni 30 minutiline olema... kui ta mulle just jälle alles teisel hommikul silma ei jää. Nii, ja nüüd kujutage ette, mul oleks laps... kelle mina õhtuti vanni mulistama saadaks... Arvan, et on päris hää, et mina tädiks saan ja mitte ise lapsevanemaks. Kõrgemad jõud või muu, elu kulgeb ikka ilmselgelt oma parimat rada :D JA selle kohta oleks näiteid veel hulgi aaaga lähen ja rüüpan nüüd oma jahtunud teed ja loen õhtulektüüriks ravimivormideõpetuse-"teatmeteost", mille kaasautoriks mu vana, tüdinud, epudrillast proffessor u kahekümne aasta eest oli.

3 Kommentare:

MARRE hat gesagt…

laps, erinevalt teest, tõstab kisa, kui sa ta unustad :)

Lumeleopard puuris hat gesagt…

hmmm, jahh, see on kahtlemata probleemi lahendus! :D

MARRE hat gesagt…

a lisaks ma kahtlustan, et sul kui naisterahval on emainstinkt, mis sind samuti aitaks. teeomaniku instinktist ma veel kuulnud pole... :)