Donnerstag, 22. März 2007

Uni lännu!!!

Nii, seljataga see va hirmu, paanika ja ärevusega oodatud eksam. Viis tundi rabasin teist taas kord kirjutada. Või noh, tegelikult oli tegemist kahe eksamiga teineteise otsas kinni, poole tunnise vahega, sest läbi peab saama paraku mõlemast eraldi, et semestrike lõpu pole liikuda saaks. Mis lõpu poole tegelikult! Et sellele VIIMASELE statsionaarsele pääseda! Ootan, vaatan, mis ta´st sai :)
Otsustasin mina siis nüüd, et vat täna ei ärka äratuskella peale üles! Viimasel ajal oli seda uneaega jälle pisut vähevõitu. Eile öösel kolm tunnikest, ööd enne seda nii 4-5-6-max 7 tundi. (Aga ikkagi rohkem kui mõnel siin nädala alguses ;P) Eile õhtul suutsin end isegi seltskondlikuna veel klaasikest Guinnessit rüüpama vedada, kuid enne teist pidin alla vanduma, sest väga imelik hakkas olla - kahtlane värin ja pööritus. Diagnoos - magamatus. (sest ÜHEST õllest saab muidu heal juhul vaid janu kustutatud). Tatsasin siis koju, tõmbasin kurnatuna kerra ning otutasin magada... Tulemus...nüüd on kell küll juba pool seitse hommikul, kuid mina olen juba tund aega üleval. Kohvi ka joodud. Und jätkus peaaegu kuueks ja pooleks tunniks! Mitte, et mul väga hea olla oleks. Vaikselt tuleb see vastik seemine kurnatus jälle esile - selline käpad värisevad ja silmad krõllis olek...aga magada ei saa! Kes on mu und näinud? Selline väga suur ja silmatorkav ei tohik ta olla, kuid äkki keegi on siiki kohanud. Et ta nii vähenõudlik on siis sobib tagasisaatmisek ka ümbrikus. Tänan.

Keine Kommentare: